Vrácení a reklamace
Důležité upozornění k vrácení:
- Předem vás chceme upozornit, abyste se ujistili, že zboží, které nám posíláte, patří našemu e-shopu!
- Ověřte si, zda jste skutečně nakoupili na www.simoda.cz
- K balíčku vždy přikládáme papírovou fakturu a také ji zasíláme e-mailem: Naše objednávky vždy začínají POUZE čísly 2023, 2024, 2025 nebo 2026, nikdy ne jinými!
- Vždy s vámi komunikujeme pouze přes e-mail info@simoda.cz, simodaofficial@gmail.com a simodapodpora@gmail.com, nikdy ne přes jiný.
- Prosíme, neposílejte nám zpět zboží, které jste nekoupili na našem e-shopu – přijdete zbytečně o poštovné!
- Štítek na našem balíčku má vždy uvedeno jméno našeho e-shopu SIMODA nebo jméno majitelky Simoda - Simona Čížková, NIKDY NE pod jiným jménem, například cizí osobou nebo společností či zvláštní adresou!
Děkujeme za pochopení
Odstoupení od kupní smlouvy:
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
V případě, že je předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta pro odstoupení ode dne převzetí poslední dodávky.
Jak odstoupit od smlouvy:
Naše provozovna neslouží pro příjem vráceného zboží. Zásilky zaslané na adresu firmy budou automaticky vráceny zpět odesílateli.
V případě že nemáte možnost vytisknutí formuláře, vypište potřebné údaje z formuláře na papír a zašlete společně se zbožím..Zboží do 14 dnů ode dne oznámení o odstoupení.
Formulář ke stažení: Odstoupení od kupní smlouvy
- Stáhněte si formulář pro odstoupení od smlouvy (nebo přepište údaje ručně na papír) Odstoupení od kupní smlouvy
- Zboží zašlete zpět nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení na výdejní místo Zásilkovny nebo Balíkovny – ne na adresu provozovny
- Zboží je možné vrátit pouze prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny nebo Balíkovny
Neposílejte zásilky na adresu provozovny – nebudou převzaty - Přiložte fakturu nebo její kopii.
- Dopravce nás informuje e-mailem na simodapodpora@gmail.com, že převzal vaši zásilku
Podmínky pro vrácení zboží:
- Zboží musí být nepoškozené, nenošené, neprané, neparfémované a čisté.
- Musí mít všechny původní visačky a štítky neporušené-NEPOMAČKANÉ!
- Oblečení nesmí být znečištěné (např. make-upem, rtěnkou, pudrem apod.).
- Obuv musí být v původní krabici.
- Nelze vrátit spodní prádlo, punčochy, podprsenky.
- Také je nutno doložit doklad o nabytí– fakturu, paragon (pokud vratka obsahuje jeden nebo několik kusů z většího počtu, postačí kopie dokladu).
- Po obdržení zboží běží Prodejci lhůta 14 dnů na vrácení peněz. Peníze Vám budou vráceny na účet, který uvedete ve formuláři. V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit známky opotřebení, může být vrácená částka ponížená o náklady na uvedení zboží do původního stavu.
- Náklady na poštovné zpět k prodejci hradíte Vy jako zákazník.
- Neposílejte zboží na dobírku - V tomto případě nebude převzato!
Vrácení celé objednávky
Pokud se rozhodnete vrátit celou objednávku, máte nárok na vrácení celé částky za zboží i nákladů na poštovné. Po obdržení vráceného zboží Vám vrátíme plnou částku, včetně poštovného, které jste zaplatili při nákupu.
Vrácení části objednávky
Pokud se rozhodnete vrátit pouze část objednávky, bude Vám vrácena částka pouze za vrácené zboží. Náklady na poštovné v tomto případě nevracíme.
Vrácení zboží – důležité informace
Zboží, které chcete vrátit nebo reklamovat, nezasílejte na naši provozovnu.
Zásilky zaslané na adresu firmy nebudou převzaty.
Platba za vrácené zboží bude automaticky odeslána na bankovní účet, ze kterého byla původně uhrazena.
Zboží je možné vrátit pouze prostřednictvím výdejních míst:
Zásilkovna – posílejte na výdejní místo s těmito údaji: Havlíčkova 3, 664 42, Modřice
Jméno příjemce: Simoda
ID pobočky Zásilkovny: ID 4947
E-mail: simodapodpora@gmail.com
Telefon: +420 606 919 443
Balíkovna (Česká pošta)
číslo výdejny: 66428 / Modřice SAZKA Trafika Havlíčkova 3, 66442, Modřice
Štítek:
Jméno: simoda
Příjmení: eshop 17757568
E-mail: simodapodpora@gmail.com
Telefon: +420 606 919 443
Zásilky na dobírku nejsou akceptovány
Výměna zboží
Výměna zboží není možná. Pokud chcete jinou variantu, vraťte původní zboží dle výše uvedeného postupu a vytvořte novou objednávku.
Reklamační podmínky:
Reklamace se vztahují pouze na výrobní vady a skryté nedostatky, které se projeví během záruční doby.
Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:
- Běžné opotřebení zboží způsobené používáním.
- Poškození způsobené nesprávným nošením nebo používáním zboží v rozporu s jeho určením (např. nošení nesprávné velikosti, nadměrné natahování látky).
- Mechanické poškození (roztržení, vytahání, prasknutí švů vzniklé nevhodným zacházením).
- Poškození zboží nesprávnou údržbou, jako je praní, sušení nebo žehlení v rozporu s pokyny na etiketě.
Jak reklamaci uplatnit:
- Kontaktujte nás e-mailem na simodapodpora@gmail.com a uveďte přesný popis závady.
- Přiložte fotografie poškozeného zboží a doklad o koupi (faktura nebo účtenka).
- Na základě těchto podkladů vás budeme informovat o dalším postupu.
- Neposílejte zboží zpět, dokud se vám neozveme.
Zboží nezasílejte na adresu naší provozovny, nebude zde převzato.
V případě potřeby vám zašleme pokyny k zaslání reklamovaného zboží na výdejní místo Zásilkovny nebo Balíkovny.